fredag, september 06, 2013

Vi drar till Malmö

Idag har jag tagit barnen ledigt från förskolan och så ska vi ta en sväng till Malmö. Jag ska hämta ut min tröja, chip och startgruppsband till Midnattsloppet som är imorgon och så har jag passat på att boka en synundersökning. Jag fick glasögon 2001 men kan ju inte påstå att jag använt dem överdrivet mycket. Men nu har jag börjat se så jäkla dåligt, speciellt i mörkret. När jag kör och det är mörkt så sitter Kalle bredvid och varnar för diverse djur vid vägkanten men som jag inte ser alls. Svårt att läsa skyltar är det också så det är väl lika bra att kolla synen igen.

Sen tänkte vi gå till Sagolekplatsen vid biblioteket och leka lite innan vi åker hem. Soligt och fint är det också, underbara fredag!


Sprang ett kort och snabbt (5.15-tempo) pass igår för att hålla igång benen lite. Imorgon gäller det!

Inga kommentarer: