torsdag, september 26, 2013

Dagens träning

Klockan 8.30 imorse var jag på NovaKliniken för att få foten kollad. Efter en hel del grävande hittade sköterskan en halv centimeter lång tagg som satt väl inkapslad i foten. Herregud, klart jag haft ont! Så typiskt mig att inte gå till vårdcentralen förrän det gör sjukt ont. Men efter hon plockat bort den kändes det ingenting och jag firade det med en löptur. 5.85 kilometer, 32.52 minuter, inget ont. HURRA!!

Jag har även kört workout idag, mage, armar och rumpa à 8 minuter och så plankan as usual, 3*55 sekunder.

Det känns som en bra träningsdag och min kropp känns så där härligt tränad, mjuk och lite trött.



1 kommentar:

äppelblomman sa...

fan va du är snabb! Du är grym som kämpar på så! Älskar det! Skicka över lite spring pepp till mej med... Skulle behöva det nu...:-/
Kram K