söndag, september 15, 2013

Mina lopp

Ni är många som, liksom jag, tycker att det är jätteroligt att guidas genom lopp som sprungits. Jag ÄLSKAR det, att få följa med kilometer efter kilometer och leva mig in i löparens känslor. Så i det här inlägget tänkte jag samla mina lopp, från det första jag sprang förra våren till förra helgens Midnattslopp. Lite söndagsläsning kan ju kanske vara trevligt?

Skrylleloppet 2012

Vårruset 2012

Malmömilen 2012

Veberödsrundan
2012

Iformloppet 2012

Vårruset 2013

Lundaloppet 2013

Malmömilen 2013

Malmö Halvmarathon 2013

Midnattsloppet Malmö 2013

Några av loppen har två länkar och då är både loppnamnet och året länkat.


Jag älskar mina medaljer! Synd man inte kan ha dem på sig så ofta... Tyvärr får man inte medalj på alla lopp vilket jag tycker är ett stort minus.

1 kommentar:

Lina sa...

MÅNGA lopp!!! Grymt! Jag älskar lopp jag med, bli så jävla pepp!! :-)