fredag, september 27, 2013

Dagens träning

Kvart i sex ringde klockan imorse. Det var kolsvart ute och barnen snarkade och sov så gott. Oj vad lätt det är att studsa upp ur sängen då och byta om till tröningskläder! Men jag gjorde det iallafall och när Just shoot me började klockan sex på sexan började jag trampa och slutade inte förrän Stargate Atlantis (?) började 6.30.

Ikväll har vi ätit sushi och efter 2,5 glas vin anmälde jag mig till Österlen Lyser.


Ett halvmarathon, i november. Kommer nog bli sjukt mysigt med ljusfesten att titta på och väldigt skönt att det inte är så varmt. Något som skulle vara mindre kul vore om det blev typisk skånsk vinter, kallt, isvindar och slask. Läskigt!! 2,1 mil är fan sjukt långt att springa...

1 kommentar:

Lina sa...

Men åh va roligt!!! Jag ska med springa halvan!!!! :-)
Ses där!