måndag, september 09, 2013

Höst

Jag längtar efter hösten. Visst är det härligt med fint väder men jag tycker det är lite för varmt och nu får graderna gärna sjunka lite. Jag längtar efter den riktigt höstiga, friska luften och vill gosa in mig i stickade tröjor och sjalar utan att svettas.

Ikväll kom det välkommet regn i alla fall. Jag vaknade i morse och mådde mycket sämre än igår så jag fick sjukanmäla mig och ligga och snora i soffan hela dagen. När vi ätit kvällsmat ville Nemo gå ut och spela fotboll så jag hängde med och det var så friskt och härligt ute och det piggade verkligen upp. Jag ska jobba imorgon har jag sagt så jag hoppas jag mår bättre då än jag gör nu.

Det enda roliga som hänt idag är att jag börjat kolla på Girls och fastnat, jättebra serie! Nu ska jag göra min hundrade kopp té för idag och en Alvedondrink och kurera mig lite med det och ett till avsnitt av Girls.

 
 
 
 
 
 
Höstar som varit

2 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

ja hösten är ju utan tvekan den bästa tiden. Om inte för Dern friska luften så för just sjalar, tröjor och de tända ljusen.
Saknar dig....och våra Greys kvällar. Nya avsnitt är det snart dags för ju.
Sett sista? Med stormen?
P bilden som är sist tänkte jag, där hade ju Kalle långt hår....hahahaha...märkligt...

KRAM

Ninni sa...

Vilken fin fläta!!