onsdag, september 25, 2013

Glasbit i foten

För några veckor sen fick jag en pytteliten glasbit i foten som jag inte fick bort. Jag har haft alsolspritsomslag för att den ska komma ut men det har inte hjälpt. Sen så har jag ignorerat den men det har verkligen inte hjälpt och nu sitter den där den sitter och ont gör det. Så idag ringde jag NovaKliniken och fick en tid imorgon bitti så de får titta på det där. Förhoppningsvis kunde de sätta på nåt som kunde dra ur glasbiten men om det inte funkar så får de skära ut den. Ååå lovely, hoppas det blir så! Det låter ju för härligt...



4 kommentarer:

Anonym sa...

För några veckor sen? Du är ju inte klok! Hoppas de får ut glasbiten.
Kram!

äppelblomman sa...

Aj, aj... Flera veckor sedan???? Gud..
Hoppas dom får ut den!
Kram K

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Lätt som en plätt för dig ju! You go girl!!!*gör vågen*

Linnéa sa...

Cissi: ha ha ja det låter ju lite knäppt när jag tänker efter. Jag är inte sån som rusar till vårdcentralen direkt. :)