lördag, september 21, 2013

Osynliga Leon

Vi har fått tillökning i familjen i form av en liten buse som ingen kan se. Han heter visst Osynliga Leon och gör en massa hyss när ingen ser.

Det började med att Nemo snurrade in en liten propeller som fastnade i hans hår.
Jag: Men Nemo, jag sa ju att du inte skulle ha den i håret.
Nemo: Men det var Leon som gjorde det.
Jag: Men Leon är ju inte ens här, han är på förskolan.
Nemo: Han gjorde det innan han gick dit.
Jag: Nej det gjorde han inte för då skulle du haft den där i håret hela tiden.
Nemo: Det var den osynliga Leon...

Sen dess har Osynliga Leon dykt upp när det välts cyklar och annat oförklarligt och igår när barnen varit lite väl tysta och jag kom in i badrummet och hittade toapapper och kattsand överallt så var det Nellie (grannens barn) som öst med sanden och Leon hade hjälpt till och så var det Osynliga Leon som dragit av allt toapapper från rullen. Suck. Vi får väl se om vi kan ta marodören på bar gärning någon dag för deg verkar som att han är här för att stanna.



1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Jag vet inte men jag kommer att tänka på Rikard som gick i Madickens skola och han gjorde alla bus:).