måndag, september 02, 2013

I dagarna två...

Nu har jag firat min födelsedag i dagarna två och känner mig så omtyckt och uppvaktad. Idag var farmor och Börje, Kalles föräldrar och min kusin Emma här. Jag bjöd på fiskgryta och morotskaka och det var mysigt att de kom. Förr i världen, när jag var ung och pigg, så hade jag alltid maskerad på min födelsedag. Det var jätteroligt och alla var alltid så fina och ansträngde sig verkligen för att hitta på bra kostymer. Jag hittade på ett tema och så fick gästerna tolka det som de ville. Dödsfest, piratfest, årtionden, världen och karaktärer är några av de teman jag haft genom åren. På varje fest har alla fått rösta på bäst utklädnad och jag har vunnit ett år, 2008 då jag var en geisha.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahhh those were the Days... Nu orkar jag inte dra ihop ett sånt event för jag har blivit så jäkla gammal och lat. Blir ju bakis bara av att tänka på hur man festade då. Nej jag får nog styra upp det med en maskerad när jag fyller 35!

Inga kommentarer: