tisdag, september 03, 2013

Dagen

Kom precis hem efter att ha jobbat i tolv timmar. Trött och med huvudvärk blev jag så glad när jag kom hem och såg att Kalle diskat, vikt tvätt och matat kaninerna. Jag är inte speciellt svår att göra lycklig..

Dagen började med ett pass på crosstrainern, 30 minuter, och så körde jag plankan 3*40. Imorgon blir det lite styrka innan jobbet och squats igen, det var vila från utmaningen idag.

Har inte så mycket mer att skriva eftersom att jag är dödstrött och ska jobba lika länge imorgon. HAJJ!


Höst idag med stickat och halsduk som jag fick av farmor igår. Jag känner mig totalt redo för hösten, längtar efter tjockare tröjor och raggsockor...

1 kommentar:

Jöns Marie sa...

Jag längtar också efter tjockare tröjor och sockor! Och tända ljus och små lampor här och var!