onsdag, september 25, 2013

Mysonsdag

Idag har jag tagit barnen ledigt för en riktig mysdag. Nu har jag jobbat långa pass i två dagar och då träffar jag dem knappt så då passar det bra med lite extra tid tillsammans mitt i veckan, speciellt eftersom att jag ska jobba i helgen.

Igår jobbade jag väldigt länge och var inte hemma förrän efter 22.30 så den enda träningen blev plankan 3*55 sekunder.

Och så har jag lyckats lösa det så bra med jobbet och djurpassning så jag kan följa med Kalle och barnen till Dalarna på älgjakten! Först skulle jag vara kvar hemma men med det nya schemat föll det sig så att jag bara jobbar två dagar när de är borta och vad passar då bättre ån att ta föräldraledigt och följa med.

Nu blir det lite styrka medan barnen tittar på Bumbibjörnarna, härligt att kunna ta dagen som den kommer!


I Kättbo på älgjakt 2009 med en liten liten Nemo.

1 kommentar:

Charlotta Sofia sa...

Vad mysigt det låter och härligt att du tar dej till Dalarna:-)
Vad du är duktig med plankorna förresten! Jag råkar "glömma" dem hela tiden ;)