måndag, september 23, 2013

Dagens träning

Imorse gick jag upp tidigt och körde lite styrka innan barnen vaknade. Workout * 3: armar, mage och rumpa på 8 minuter vardera. Den här veckan har jag lagt på ytterligare fem sekunder på plankan så det blev 3*55 sekunder. När jag kom hem ikväll och barnen lagt sig så tog jag ett pass på 40 minuter på crosstrainern framför två avsnitt av New Girl.

Nu blir det en dusch och sen sängen, imorgon jobbar jag ett 13-timmarspass så vi får se vad det hinns med för träning då.


Just ja, veckans vägning resulterade i minus 0,4 kilo.

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Gillar att du håller oss uppdaterade med din träning. Du som gillar utmaningar, har du testat hoppa hopprep? För det är askrävande, om man frågar mig. För du borde vara klar med squats:en nu? Eller?