onsdag, februari 18, 2009

Utan blixt * Med blixt

10 kommentarer:

Mayumi sa...

Ja, det VAR väldigt RÖTT men på nåt sätt så funkar det ändå.....men det är ju svårt att bedöma när man inte ser helheten i verkligheten..... :)

Anonym sa...

jag tycker att det ser coolt ut - passar med tapeten på garderoben - låt det vara och gör kalle glad :)

Anonym sa...

Hejja världens finaste Kalle!!! Vilken fin och lysande röd, jag kunde inte valt en bättre färg själv... Men ett litet tips: Lägg ut papper på golvet när du målar, du har spillt lite... Puss & Kram

Anonym sa...

den där kalle är inte dum han. skulle dock målat listerna runt dörren vita igen när han sov (han skulle nog inte märka det)... det där på väggen var sjukt snyggt! men jag tycker faktiskt som evelina att du ska låta det vara (även om det hade vart snyggare med vitt runt dörren) tror kalle blir glad då :)

Elin sa...

jag tycker det vart asfränt med den där skarpa röda! snacka om en färgklick! sen att er unge kommer bli helt färgblind, det är en annan sak... ;)

LolitaRegina sa...

jag tycker också det är skitsnyggt! :)

Anonym sa...

Underbart!! Några ord finns inte...

Anonym sa...

ååh, sickly vackert ju! hade jag haft en massa dineros så hade jag anställt dej som personlig inredare på studs! du borde ju ha en renodlad inredningsblogg, du har ju en sådan otrolig fallenhet för vad som är vackert och vad som passar bra ihop i ljuvlig harmoni :)

Anonym sa...

oj, läste precis att det var karln din som fixat detta - om jag nu tolkat det rätt? men vackert var det iallafall :)

Anonym sa...

Jag tycker det blev sjukt snyggt. Hejja Kalle! :)