lördag, februari 14, 2009

Jag jobbade över ett tag idag och kom hem vid tolvtiden inatt. Det har varit en riktigt bra dag och jag känner att jag trivs sjukt bra med mitt nya jobb. Det är en fantastisk känsla, när allt faller på plats liksom.

Nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon och vara i Malmö 10 för en heldag i suspensionlokalen. Lovely. Det ska bli roligt att träffa alla igen, det var ett tag sen nu. Självklart ska jag inte hänga, bara jobba.

Imorgon (eller idag egentligen) går jag in i v 17. Helt sjukt vad tiden går fort fast jag ändå tycker det går för långsamt. Nu längtar jag till ultraljudet och att känna första rörelserna. Jag har läst att det ska kännas som ett sprattel, som typ av en fisk. Det känns lite scary att det är det man går och väntar på.

Nej nu måste jag sova, vi hörs imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt att du trivs så bra på nya jobbet :)

Anonym sa...

åh det är så spännande. V 17, det är ju helt otroligt, snart är halva tiden avklarad! Jag blir så lyrisk när jag läser om dig, känner igen mig själv så mycket. Tänk i höst när våra bebisar får träffas..Galet!
Kram

Anonym sa...

Det bästa med att vara gravid är att känns bebisens rörelser i magen. Det är jättehäftigt! Du har nåt att se fram emot :)