måndag, februari 16, 2009

Igår när jag skulle ge kaninerna mat så var Hilde inte riktigt sig själv och kom ut ur huset vilket hon aldrig annars är i. Idag när jag kom ut så såg jag inte till henne men lyfte på taket till huset och där satt hon. Och när hon hoppade ut så såg jag att hon börjat boa där inne med pälsen. Shit. Jag hoppas VERKLIGEN att hon är skendräktig. Det var Lillan en gång, hon parade sig på Puffens huvud och sen trodde hon att hon skulle ha ungar och började boa. Hilde bor ju med Dino så hon kanske tror att de ska ha bebisar. ELLER så är det den superbrunstiga Leo som hoppat över, betäckt henne och sen hoppat tillbaks till sin hage utan att vi sett det. Några morgnar när jag kommit ut så har Leo lyckats krångla sig ur sin bur och tagit sig in till Dino och Hilde, men det känns konstigt att han skulle ha parat sig och sen hoppat tillbaks igen. Eller? Är det rimligt?

Jag hoppas iallafall hon är skendräktig så det inte blir en massa kaninungar nu när det är så kallt. Ingen aning om vad man gör i så fall. Om hon ska ha ungar, räck upp en hand alla som vill ha en söt rex/tysk jättescheck-korsning.

1 kommentar:

Bara Lisa sa...

Sådär som kvinnor håller på! Det kan ju vara lite nervöst beteende också kanske, hon känner väl av hur han håller på. Och hur mamma håller på :). Antagligen har han inte hoppat in och tillbaka.