onsdag, februari 25, 2009

När Juristen var här i måndags så gaddade hon och Kalle ihop sig mot de kläder jag väljer att ha på mig när jag är hemma och myser. Ganska elakt tycker jag för det är väldigt fina kläder.

Här har jag och Marika på oss matchande långkalsonger och linnen med små hjärtan på från Åhléns. Superfräcka tycker jag.

Men det var de här långkalsongerna som var minst omtyckta, också de från Åhléns men med fina blommor på. Det som gör dem lite speciella är att de är i typ storlek 52 och jag har fått dem av en kompis som hade dem när hon var gravid.



Jag har även ett till set med vita långkalsomger med röda och rosa hjärtan och en tillhörande t-shirt. Men Juristen säger att de är fula och urtvättade. Juristen tvättar nog aldrig sina kläder, det är därför de kan hålla sig så kolsvarta jämt. Sen säger hon att jag inte matchar! Jag fattar nada. Orka bry sig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahahahh vad ska man säga!??!?! Man kan bara älska Linnet-The great!