torsdag, februari 19, 2009

Nu är sovrummet färdigt och det är så fint att jag nästan blir lite rörd. Det enda som fattas är lister men det ska vi köpa i dagarna. Nu ska Kalle och Jonatan bära ner ett gammalt skåp från vinden som tanten vi köpte huset av lämnat kvar och det ska bli förvaring för bebiskläder och andra bebissaker.

Nu passar inte det indiska nattduksbordet längre utan jag ska försöka hitta gamla trälådor att ha vid sängen istället. Så nu hoppas jag på att komma iväg på någon loppis, någon som kan tipsa om en bra loppis i Skåne?

Jag är så förkyld men ska åka och jobba om ett par timmar. Ska jobba lördag och söndag också så jag hoppas vi kan hitta på något kul. Fast mest längtar jag till nästa lördag då jag ska hämta hem min jätte! Här är ett par bilder på honom:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Här finns flera stycken bra. Kom hit en dag så kan vi göra en turné :)

Maja sa...

Tror Lions i Staffanstorp brukar ah en loppis nångång under våren... gillar man loppis fynda är de bra. Brukar vara billigt!