onsdag, februari 11, 2009

Jag slutade jobba kl 21 idag och kom hem för ungefär en halvtimme sen. Jag tänkte berätta lite om mitt nya jobb imorgon för er som undrade om det. Nu vill jag mest visa bilder från den fantastiska vintern som kommit till oss. I Malmö var det ingen snö alls men här är det tjockt!






Imorgon fortsätter renoveringen av sovrummet. Kalle hämtade tapeterna idag och jag har köpt fina knoppar till garderoberna. Det kommer bli så sjukt fint! Och så har vi ett litet äventyr nu när vi gör om i sovrummet, nämligen att vi sover på ovanvåningen i mysrummet! Det är som att vara på semester! Tycker jag iallafall, Kalle som får sova på en billig tältsäng på Ikea tycker det är sådär. Spännande liv jag har va?


3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Sover Kalle på IKEA?? Inte hemma? Mohahahaha!!

Mirja sa...

hihi, taskigt läge för Kalle :)

Anonym sa...

Haha jag hade oxå tyckt det va sådär om jag hade behövt sova PÅ Ikea.....