lördag, februari 07, 2009

Jag undrar vem det är som driver med mig. Sanningen är ju att jag närmar mig 30 och en och annan rynka har ju uppstått och det kommer ju inte bli bättre med åren. Och visst det kan vara surt men samtidigt blir man ju äldre och man mognar och hela den grejen, och det är ju mycket man slipper genom att bli äldre. Som finnar till exempel. Eller alla utom jag vill säga. För jag har previlegiet att få BÅDE rynkor och finnar! Man kan visst både ha kakan och äta den! Just nu ser jag inte en dag ut äldre än 15 ska jag säga. Röda jävla finnar i hela ansiktet. Det är nog därför busschaffören frågade om jag skulle ha hel eller halv biljett när jag åkte till Malmö i torsdags.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vänta tills du är med barn =)
Maria från klassen

Linnéa sa...

så det kan bli värre alltså? lovely.

Anonym sa...

haha, den frågan får jag med. Fast för min del tror jag det beror på att jag är kort. Men hey, varför betala för hel om man kan komma undan med halv :P

Anonym sa...

Japp har man inte haft finnar sedan tonåren så ser man ut som en....ja svårt att finna ord
Maria