fredag, februari 27, 2009

Här är favoriterna av de kläder vi köpt till bebisen hittills:

Visst är dom söta? Det finns så sjukt mycket fina bebiskläder med gulliga djur på och jag vill ha alla! Speciellt de med kaniner. Kläder jag absolut inte skulle sätta på mitt barn:


Jag hatar verkligen kläder och med trycket "Om du tycker jag är söt så skulle du se min mamma/pappa/faster/farbror". Ryser bara vid tanken. Kan bero på att en tjej i min klass på gymnasiet hade en sån och både hon och hennes mamma var vidriga.

----------------

Förövrigt kan jag upplysa er om att jag numer har ett midjemått på 91 cm och har gått up ca 5 kg.

9 kommentarer:

Bara Lisa sa...

Vilka fantastiska KOlsonger :) Är det second hand? Det var så skönt vintage-stuk på dem. Jag har ju köpt massa på jobbet för 10 kr st för att de är såå gölle.

Anonym sa...

Vilka fina!!

Leoparden är absolut min favorit, skulle vara mysigt om de fanns för vuxna också. :D

Mayumi sa...

Åh, LIlleskutt och kossorna var sötast, helt klart!!
Men häromdagen såg jag världens sötaste Adidas dress för bebisar på Stadium....svindyr såklart, men söt :)

Anonym sa...

HAHAHA när jag såg bilden på de där kläderna du aldrig skulle sätta på ditt barn utan att läsa texten höll jag på att dö. men sen läste jag texten och blev mycket lättad.

ni kommer få en sån sjukt söt bebis!

Lena sa...

Sweet!

MiaMaria sa...

Du kommer säker fixa en sån T-shirt till dig själv där det står Bebis på magen :P Mohahahahah!!!

Anonym sa...

Jag gillade kombinationen med bondgårdsbyxor och kanintröja! Sött!
Har dock märkt att det som vi använder mest på vår son är pyjamaser och omlottbodys. Så jobbigt med tröjor som åker upp eller måste träs över huvet. Vi har dessutom en lite kräkbebis så man får byta ofta.

Mirijam sa...

Jajajajajajajaja, PRECIS MIN SMAK!!!

Speciellt "aldrig"-delen, den däringa randiga pikétröjan... rys.

Elin sa...

ååååh så söta får-skor! <3
jättesöta kläder till en antagligen jättesöt bebis! ^^
det tråkiga är ju att de växer så fort så det är ju inte så lång tid han/hon kan ha de där underbara... :(