torsdag, mars 27, 2014

Vårnytt!

Idag har jag köpt nya kläder som jag är sjukt nöjd med! Ett par chinos med synliga knappar och en härlig tunika. Bara att gå in i en affär och kunna prova ett par byxor som faktiskt passar och sitter bra är en underbar känsla. Chinosen tänker jag mig till lite tightare överdelar och tunikan till tighta jeans och kanske jeansshorts i sommar.


299 kronor för byxorna och 299 kronor för tunikan på Lindex. Tunikan är från Kate Hudson-kollektionen.

Barnen var med också så det blev ingen kvalitetsshopping direkt. Jag mutade dem med ett besök i leksaksaffären om de skötte sig och det gjorde de väl. Lite mycket klättring bland skyltdockor och klädställningar bara, men inget skrik och bråk.


Imorgon ska vi ingenstans, skönt! Det ska bli sol och varmt och vi tänkte gå till bäcken i skogen och ta med fika.

4 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Jag vet precis hur det känns:). Jag fick samma känsla idag.

SofieJ sa...

Jättfint och vilken skön känsla... Hur tycker du att byxorna är i strl? Tänkte skicka bud om ett par till min mamma :)

Linnéa sa...

SofieJ: svårt att säga då jag inte köpt byxor på så länge. Jag har 38 på mina och då sitter de "perfekt". Men jag har sett på bilder och tv-reklamen att de sitter mer loose på de tjejerna så det är väl hur man vill ha dem. Men de kanske är rätt normala i storlek? Eller jag vet faktiskt inte, jag har aldrig köpt byxor på Lindex innan. :)

Sofie sa...

Tack :) Ja, det är svårt, har heller aldrig köpt byxor på lindex men tycker de har så mycket fina kläder just nu!