tisdag, mars 18, 2014

Misslyckat långpass

Jag hade tänkt mig ett långpass idag men det sket sig. Jag hade planerat lite för hur jag skulle springa men idag kände jag inte alls för det. Gav mig av ändå men när jag lämnat barnen insåg jag att jag glömt hörlurarna hemma och jag vägrar springa utan att lyssna på något. Så jag sprang hem och hämtade dem och fortsatte sen, men det var ingen känsla alls för spring, segt och tråkigt och jag ville bara hem. Tvingade mig att springa en runda iallafall och skrapade ihop 7 kilometer iallafall.

Nu blir det rätt lugnt med träning resten av veckan för jag jobbar onsdag-fredag och ska jobba över onsdag och torsdag och på lördag ska jag göra laktattröskeltestet och då ska man helst inte träna 48 timmar innan. Inte dricka vin heller!! Hur fan ska det gå??



1 kommentar:

Lina sa...

Ibland känns det motigt, men jag tycker du var grym som skrapade ihop 7km. :-)