fredag, mars 07, 2014

Svaneholms Slott

Jag slutade i god tid idag och hann med en löprunda innan jag åkte hem. Körde till Svaneholms Slott där de har två slingor, en 4,2 och en på 2,6. Jag började med 4,2-sträckan men innan jag ens kommit en kilometer hade jag villat bort mig. Jag är SÄMST på att hitta och mitt lokalsinne är skrämmande dåligt.

Jag vände och hittade rätt slinga iallafall och det var en jättefin stig att springa på. Jag hade bra spring i benen och tempot låg på 5.15-5.30 men tyvärr var det några partier som var jätteleriga och jag fick balansera över smala trädstammar som nån lagt över geggan så det drog ju ner snittempot.

Efter ett tag korsades slingorna och jag vek av på den andra och sprang runt sjön som slottet ligger vid, väldigt vacker natur. När jag kom fram till slottet stannade jag klockan på 7 kilometer men jag ångrar lite att jag inte tog den korta slingan en gång till. Ja ja, 7 kilometer iallafall, inte fy skam!


Just ja, 0,4 kilo minus på vågen imorse. Totalt 13,7 kilo ner och 1,6 kilo kvar till nästa mål!


2 kommentarer:

Marina sa...

Vad har du för mål med din viktnedgång? Nyfiken :-)

Linnéa sa...

Bra fråga, jag återkommer med svar i ett inlägg!