söndag, mars 02, 2014

Trött?

Tyvärr inte just nu... Innan idag var jag galet trött och somnade först en stund inne i Nemos säng efter jag hade sprungit och ikväll när vi tittade på Nalle Puh så somnade jag i typ en timme. Väldigt lyckat måste jag säga.. När barnen sen somnat kollade jag två avsnitt av Breaking Bad som jag började på igår och nu har jag surfat runt och kollat ALLT som går och spelat Candy Crush.

Igår var jag och barnen ensamma hela dagen så vi hängde på lekplatser och bakade pizza. På kvällen kom Mirijam på besök en stund och vi tittade med ett halvt öga på Mellon och pratade.


Första bilden: Nya brallor till barnen. Jättesnygga, 149 pix på HM. Jag måste köpa i en till färg, tror det fanns grå, mörkblå, beiga och någon mer färg.. Svarta?

Idag har vi varit på kalas hos en av Nemos förskolekompisar. Barnen fick gärna vara utklädda och Nemo gick dit som Venom! Väl där lånade han även ihop till en piratutstyrsel.


Imorgon är jag ledig och har tagit barnen ledigt också så att vi kan hitta på något mysigt. Älskar att kunna göra så, det är guld värt.<3

Inga kommentarer: