lördag, mars 29, 2014

Noels dop

Idag har vi varit i Södervidinge för att delta i vår gudson Noels dop. Kalle höll honom under dopet och jag läste ett bibelstycke. Det var enkelt och lättsamt och efteråt åt vi mat, fikade och umgicks och hade det jättemysigt. Barnen lekte både utomhus och inne i kyrkan och skötte sig mycket bra.


Fast klockan bara är halv tio ligger jag redan i sängen, dödstrött. Nemo har varit förkyld i några dagar, Leon har fått hosta och idag blev min mamma jättesnuvig under dagen så jag anar vad jag att vänta... Imorgon har jag planerat intervallträning men vi får väl se, jag anar ett litet kli i halsen men förhoppningsvis är det inget.



Den här elefanten virkade jag och gav Noel i present. Jag var lite tveksam om det verkligen passade sig med tanke på... Ja, ni kanske ser själva?

Inga kommentarer: