måndag, mars 31, 2014

Tiden går för fort

Jaha, då har en vecka gått och mina föräldrar åker hem imorgon. Hatar att tiden går så fort! Men det är så läget är och det är snart midsommar då vi ses igen. Vi har haft en mysig vecka iallafall och helgen och idag har bjudit på underbart väder.

Igår fixade vi lite i trädgården, tog fram utemöbler och pappa krattade och rensade hängrännor.
Idag har vi mest hängt i solen, min farbror har varit på besök och så var vi till blomsteraffären en sväng. Jag blev kär i en krans men kände mig för snål för att lägga 200 spänn på lite pinnar och fjädrar så när vi kom hem pysslade jag ihop en egen påskinspirerad vårkrans.


Nu hänger den på stalldörren och gör sig väldigt bra där. 15 kronor för boet med äggen betalade jag annars hade jag stommen och grenarna lånade jag i skogen.

Nu är det dags att gå och sova, jag har suttit uppe alldeles för länge med mitt senaste projekt men är nästan klar nu. Ett par detaljer kvar bara. Imorgon ska jag testa pulsklockan med ett högintensivt pass tänkte jag, spännande att se hur det går. Godnatt!

Inga kommentarer: