måndag, mars 10, 2014

Långhelg

Vi fortsätter den härliga helgen även idag eftersom förskolorna här i byn är stängda. Söndagen blev också en riktigt bra dag då vi grillade korv i skogen med några vänner och sen gick på bio. Jag och Nemo såg Legofilmen och Kalle och Leon gick på Bamse och Tjuvstaden. Nemo älskade Legofilmen och satt som förtrollad från början till slut och Leon hade suttit still och tittat på hela Bamse.

Igår kväll blev jag supertrött och efter middag och lite Mumin så gick jag och barnen upp och la oss i min och Kalles säng och läste sagor och somnade sen tillsammans. Supermysigt och idag sov jag och Leon till strax innan sju, Nemo gick upp tidigare och tittade på Barnkanalen.

Nu leker Nemo med lego, Leon tittar på tv och jag dricker te och virkar på mitt nya projekt. En helt oplanerad dag har vi framför oss, härligt!



1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart m oplanerade soliga dagar/Nina