tisdag, mars 25, 2014

Äntligen!

Äntligen är min ledighet kommen och äntligen så är mamma och pappa här! Barnen är så glada och Nemo hade bestämt att mormor skulle sova på hans rum och sängen skulle stå tätt intill hans. Imorgon är vi alltså lediga och det ska bli underbart skönt att ingen klocka ringer! Inga planer för imorgon förutom en springtur så vi får se vad vi hittar på.

Första gången mamma och pappa träffar Leon
 
 
Jag har handlat hem massor av god mat och gott vin, whisky och öl. Förhoppningsvis blir det sol och lite värme så vi kan sitta i solen med ett glas rosé. Jag och min mamma är ena riktiga vindrickare när vi ses, oj oj oj.
 
Nu har jag precis betalat räkningar, lika befriande varje gång, och nu ska jag hoppa i säng. Jag virkade på mitt senaste projekt innan ikväll och hade kommit ganska långt men insåg att jag gjort helt fel och fick repa upp allt igen, hur störigt???

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Vad glad jag blir för din skull. Kul att de kommit!
Fin bild som du delade med dig av. Ha det nu toppen och jag hoppas också på att ni får sol och kan sitta ute.