onsdag, mars 19, 2014

Aids och Midnatt

Lång dag. Jag gick upp 6 imorse och halvsov mig igenom fyra varv Scientific Workout, myste lite med barnen och sen har jag jobbat i lite mer än tolv timmar. Kom hem och såg slutet av Greys och nu har jag krupit ner i sängen. Tänkte släpa mig upp i ottan och springa imorgon, det känns sådär lockande måste jag erkänna...

Men jag har anmält mig till två lopp idag! Aidsloppet där man springer för HIV-smittade barn (och jag fattar inte hur fler inte kan haka på!!) och så Midnattsloppet i Malmö. Jag tog samma startgrupp som förra året, 50-55 minuter, för även om det är lång tid kvar så känns det lite väl mycket som en dröm att springa SUB 50...


Det här montaget gjorde jag 2007 för jag började bli sugen på ny hårfärg. Jag snubblade över det i ett inlägg på bloggen 2010 och jag minns att jag önskade jag såg ut så! Håret och det smalare ansiktet. När jag såg bilden insåg jag att den ju faktiskt skulle kunna vara tagen nu, minus min dermal i pannan, för visst har jag inte åldrats ett dugg på 7 år?!?

2 kommentarer:

Lina sa...

fasen va nice med lopp! :-) nästa år får du springa sydkustloppet med mig ;-)

Linnéa sa...

Lätt att jag ska!