tisdag, mars 18, 2014

Dröm

Jag hatar att höra folk berätta om sina drömmar och undviker att göra det själv. Men inatt, eller imorse, drömde jag så starkt att jag inte hörde väckarklockan utan Nemo fick väcka mig.

Jag och Kalle skulle gifta oss och det var så stressigt! En massa stress innan och jag stod i kyrkan och fixade håret och Kalle kom inte! Inte så att han stuckit utan bara att han var sen, som vanligt. På ena sidan i kyrkan satt min släkt och andra sidan var tom för hela Kalles släkt var också sena, bara hans mamma var där. Jag stod i kyrkan och lockade håret med plattång, hade mörkt hår och lugg och frågade gästerna om jag skulle ha det uppsatt eller utsläppt. Helt galet stressigt, hoppas det blir annorlunda den dagen vi gifter oss.


Den här klänningen hade jag på mig, som jag köpt till Noels dop.

Inga kommentarer: