onsdag, januari 01, 2014

Nu har det börjat

2014. Nu är det nytt år och förväntningarna är höga och nya löften ska infrias. Jag har klarat min första sockerfria dag utan problem och det är egentligen inte svårt, inte när jag har bestämt mig. Ett pass på gymmet tillsammans med Marie blev det och det var kul med sällskap! Jag började med uppvärmning på crosstrainerna för att sen köra Tildes vardagsrumsbootcamp från senaste ToppHälsa. Enkelt men effektivt. Efter det blev det fem minuters armstyrka med hantlar och sen två maskiner för armarna (ingen aning om vad de heter,) där jag körde 3 * 10 set. 10 minuter magstyrka fick avsluta passet och mina armar var som gelé.

Sen fick jag snabbt åka hem och duscha för att bege mig ut i skogen. Vi åkte och grillade vid en sjö och hade en väldigt mysig eftermiddag.



1 kommentar:

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Bara man har bestämt sig klarar man allt :-) Låter jättemysigt med grillning i skogen!