onsdag, januari 22, 2014

8 februari

Nästnästa lördag händer det grejer, oj oj oj. Då ska jag nämligen på FEST. Jag som festade jämt förut festar ju aldrig längre och när jag väl gör det så, ja.. Då går det som det går. Så det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot lördagen den 8 februari! Då ska jag nämligen träffa de här galningarna:


Hili och Juristen, vilka stjärnor! Vi var ut och gjorde Helsingborg osäkert förrförra sommaren och det slutade ju lite pinsamt för min del, något som INTE ska upprepas. Men stämningen piskas upp mer och mer ju närmare dagen D vi kommer så vi får väl se, jag har ju lite svårt att hålla tillbaka när jag väl börjat.

Det kommer att bli sjukt roligt iallafall och vi har sååå mycket att prata om! Mycket har hänt och så får vi väl dra lite gamla anekdoter från när vi pluggade ihop. Sjukt sjukt kul.


Så här såg det visst ut när vi var ute och svirade i Helsingborg. Rödvin i en petflaska, classy!! Man kan ju undra vems idé det var...

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

om du nu inte vill göra ngt pinsamt så tänk på hur många kalorier det är i vin...
Men annars...njut av gott vin och roligt sällskap.