fredag, januari 10, 2014

0,7

Vågen fortsätter att vara min vän, minus 0,7 kilo idag. Känns bra, och jag hoppas nå och komma förbi mitt nästa delmål innan Toughest i maj och med 2,8 kilo kvar så ska det inte vara något problem.

Fredag idag och jobb. Imorgon ska jag springa, antingen långpass eller intervaller, och på söndag kanske jag ska gå på kompisspinning på Idalagården. Förut har jag resonerat så att ett pass med till exempel spinning som jag inte tänker börja på inte är lönt att köra bara ett. Men nu när jag tränar ganska mycket och är i rätt hyfsad form så känns det kanon att kunna hoppa in lite här och där och testa olika grejer. Får se om jag köper ett 10- eller 20-kort på gymmet sen. Vintern ska ju komma hit i helgen men det tror jag först när jag ser det, nu känns det ju som att det kan kvitta.


En liten tanke inför helgen......

1 kommentar:

Lelle sa...

Min sambo, hans son och en kompis, ska springa (?!;) thougest, så jag är där och hejar. Då ska jag heja på dig också såklart! ;)