torsdag, januari 09, 2014

Trail?

Idag var suget att gå ut och springa inte jättejättestort, snarare ytterst litet. Regnet öste ner och det var grått och trist och ja, det är inte så inspirerande. Men lika bra att ge sig ut ändå. Det är skönt att springa i regn man kommit igång och blivit varm men jag glömde min vindjacka som även håller vatten borta i Kättbo så jag blev väldigt blöt, men vad gör väl det när man kan ställa sig i en varm dusch efteråt?

7,5 kilometer blev det och snittempot blev 5.58 men det är kanske inte så konstigt när hela skogen ser ut så här:


En del stopp för att gå och klättra över träd men det är kul tycker jag, nöta på asfalt är inte alls lika roligt.

Nu ska jag kavla upp ärmarna och STÄDA. Det har släppts en bomb här och så ska julen ut.

6 kommentarer:

Emma sa...

Åh vad härligt det där ser ut! Önskar att jag också kunde ut och springa men det får vänta tills det onda i halsen har gett sig :)

Nöta asfalt är ingen höjdare, skog ska det vara :)

Ha en fortsatt härlig dag!

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Härligt! Och visst ångrar man aldrig att man stack ut, trots att man kanske inte var jättesugen från början? :-)

äppelblomman sa...

De finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder;-) Du är grym!! Ser härligt ut att springa i;-)
Kram K

Maja sa...

Of topic men kom direkt att tänka pådrog när jag läste detta. Kan va bra och veta att du har lagen på Din sida!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530388913725033&set=a.343246539105939.75929.343147309115862&type=1

Jenny sa...

Man blir alltid lite extra stolt över sig själv när man lyckats ta sig ut i skitväder, bra jobbat!

Linnéa sa...

Emma: Ont i halsen är skit, hoppas det år över snabbt!

Ann: Man ångrar aldrig ett träningspass! :)

Karlin: tack kära du. :)

Maja: tusen tack för länken! ska trycka upp kopior oh alltid ha med mig när jag är ute!

jenny: eller hur! hade jag inte löpningen hade jag nog aldrig tagit mig ut....