söndag, januari 26, 2014

Överraskning

Idag har jag överraskat Kalle med en date. Det enda han visste var att han skulle vara klar klockan 18 men inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Jag hade fixat barnvakt och klockan sex kom min kusin Emma hit och lagade pizza och åt godis med barnen så vi kunde sticks iväg. Jag hade bokat bord på St Michel Vinkällare i Lund och där njöt vi av tapas och Kalle av vin eftersom jag körde. Jag tog friterade räkor i het aioli, quesedilla med bacon, färskostfyllda paprikor och fiskspett. Allt var jättegott utom fisken, lax, som var helt smaklös, nästan unken. Trist men jag blev mätt ändå.

Annars har dagen varit lugn med lite fix och ett styrkepass.

10 minuter armstyrka
10 minuter ända
10 minuter mage
2*20 rugglyft


Jag har slarvat med styrkan men det ska det bli ändring på! Imorgon står intervaller på schemat och jag hoppas att det inte blåser.

Nu ska jag lägga mig, vi har kurat i soffan sen barnen somnade och tittat på Solsidan, så sjukt roligt!


Kalle som är nyklippt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Date Night! ! Härligt! /nina

Lina sa...

Så mysigt! :-) Synd med fisken :-( Japp, centrum i Leksand kallas också noret. :-)