söndag, januari 19, 2014

Helgen

Oj, helgen bara swishade förbi och jag har haft noll blogginspo. Halsontet blev värre så inget spring tyvärr. Jag hoppas HOPPAS jag vaknar utan ont imorgon så jag kan ta mig en tur.

Det har varit min jobbhelg och igår körde jag till familjen Carlenhag direkt efter jobbet. Kalle och barnen var där och det bjöds på tacos och vin, åh så gott! Jag och Maggi tömde ett par flaskor medan vi pratade en massa och åt chips och goda ostar, urmysig kväll! Kalle och barnen körde hem men jag sov över så vi satt uppe till ett inatt och sen hade jag nära till jobbet imorse. Deras Noel, vår gudson, är världens snällaste bebis och säger inte ett pip och det är nästan så att jag blir lite avundsjuk eftersom Leons bebistid var så kaotisk.


En liten hand som håller hårt i mitt finger. <3 Och JAAA, det är sjukt coolt med en döskalle på långfingret. Lika coolt nu som när jag var 20.....

Inga kommentarer: