onsdag, januari 29, 2014

Snöpulsning & Nostalgi

Jag har varit så otroligt trött idag och inte haft en lugn stund. Upp tidigt, till kvinnokliniken, till Malmö på scanning, hem för en springtur i det fina (helt okej i alla fall) vädret, duscha, hämta barnen, dra dem i pulka hem plus en sväng till pulkabacken, bygga Lego, laga mat, diska, natta barn, sitta framför datorn tills nu.

Jag borde lagt mig för länge sen men jag fastnade i att göra en fotobok till Nemo. Jag har tänkt göra en bok om barnens första, andra, tredje år och så vidare men hittills hade de bara fått varsin med det första året så jag måste lägga på ett kol innan jag hamnar för långt efter. Jag har kollat igenom gamla bilder från Nemos andra år som jag gjorde ikväll och blev lite nostalgisk, herregud vad tiden går!

 
 
 
 
 
 
 
 

Jag sprang idag också ja. 5,5 kilometer i decimeterdjup snö i skogen. Sjukt jobbigt och inte gick det snabbt men bra träning. Snön har vräkt ner i två dagar nu så det lär väl ska bli en hel del snöpulsningspass framöver...

Nej usch, nu måste jag lägga mig, kommer vara som en död sill imorgon. Igen...

4 kommentarer:

Ninni sa...

Våra killar har blivit stora!!

Emma sa...

Åh lille killen, söt nu och då. Hur gick scanningen?

Linnéa sa...

Ninni: ja verkligen, och jag hann inte med!

Emma: jo då, inte så många förändringar tyvärr. Det går trögt nu!

Healthy with rebecca sa...

Vilka härliga bilder!