onsdag, januari 15, 2014

Det va inte igår!

 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Rickard sa...

Damn Linnet, vilken puma du var.

äppelblomman sa...

Ha ha, shit man ser knappt att det är du. Men så fräck! Saknar du den "stilen" Missförstå mej rätt;-) Men det är ju en helt annan stil mot vad du har nu!!
Kram på dej snyggo

Lina sa...

VA!!! Shit är det du!???? Hihihi!!! Helt annan stil än nu? Men du har så vackra drag oavsett stil :-)

Linnéa sa...

Äppelblomman: nej jag saknar den inte, det var ett väldigt medvetet val börjar tog bort dreadsen, sydde igen hålen i öronen och liksom "klev tillbaka". Var ganska trött på uppmärksamheten det gav att se ut så oxå. Men jag tycker det är jättekul att ha haft den stilen, jag var ju så fin. :)

Lina: jajamän, i ungdomen såg jag ut så. ;) tack!

Jenny sa...

Oj, vilken skillnad i stil! Coolt hår!!!

Mirijam sa...

Jag tycker att du ska börja röka igen, det klädde dig verkligen!

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Fin! Hihi, jag har också haft dreads, massa piercingar (bara min septum kvar nu) och töjda örsnibbar. :-)

Linnéa sa...

Jenny: en viss skillnad ja. :)

Mirijam: vi kanske kan peppa varandra? Smoking is cool and you know it!

Anna: härlig look! :)