fredag, januari 24, 2014

Frozen

Jag ska strax bege mig ut på en springtur innan jobbet, sitter och laddar upp lite först. Igår efter jobbet så storhandlade jag och Kalle ringde och frågade om vi skulle ha filmkväll med barnen eftersom de skulle vara lediga idag. När jag kom hem bäddade vi ner oss i soffan och tittade på Frozen (Frost) och både vi och barnen tyckte att den var jättebra. Vi kom inte i säng förrän halv elva så resten av familjen snarkar gott under varma täcken medan jag ska bege mig ut i mörkret och 4,4 minus.

Fredag äntligen! Vi ska äta falafel och jag längtar efter kvällens rödvin.


Toughest la upp den här bilden på Instagram igår, 50 hinder?!? Jag trodde det skulle vara 40!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frozen=★
Visste du att Toughest skulle innehålla allt det?/Nina

Linnéa sa...

Nej jag trodde det var 40 hinder!