fredag, januari 24, 2014

Friday baby!

Jag är verkligen på ett sjukt bra fredagspeppigt humör idag! Klockan ringde tidigt och jag hade inga som helst problem att gå upp. En halvtimme senare gav jag mig ut på en kall löptur som slutade på 6,6 kilometer i 5.37-tempo. In i en varm dusch, fixa iordning mig och sen iväg till jobbet.

Ikväll ska vi äta hemmagjord falafel och jag ska dricka ett (två) glas gott rött och sen fredagsmysa framför På Spåret. Helgen är ledig och oplanerad förutom en överraskning jag har till Kalle imorgon kväll, så roligt det ska bli!

Det enda lite störiga med dagen var vägningen, inte ett grams skillnad sen förra veckan och då visade vågen ynka 0,2 minus. Men, ju närmare målet desto segare är det och jag ska träna mer styrka nu för att öka förbränningen, heja heja!


Rea-fynd, prickiga byxor/jeans från Cubus.

5 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Mycket snygga jeans och sjukt snygga skor!!!
Ha en härlig helg och hälsa familjen.

Helena Nimbratt sa...

Grymt med morgonlöpning! Bra jobbat.

Marina sa...

Jäkla snygga byxor!

äppelblomman sa...

Grymt att komma ut så på morgonen, så härligt när det är tyst och lugnt! De är därför jag gillar att springa och gå ute hos mamma, mitt i skogen!!
Hoppas ni har en trevlig kväll! <3
Kram K

Linnéa sa...

Nina: tusen tacj, du med! :)

Helena: visst är det! Tack! :)

Marina: och rea-fynd dessutom! :)

Äppelblomman: ja det är så sjukt skönt! Det ser verkligen superhärligt ut hos din mamma. :)