måndag, januari 27, 2014

Komplex

Komplex har jag alltid haft och de har kommit och gått under åren och vissa har bestått. Mina armar har jag haft komplex för sen 20-årsåldern ungefär när jag gick upp i vikt. Även fast jag är smal så har jag ganska "stora" armar, det är väl bara så jag är byggd antar jag. Men när jag gick upp i vikt blev armarna jättetjocka och jag fick världens komplex över dem, och även fast jag blev smal en sväng 2007-2008 så fanns komplexen kvar.

Nu har jag ju satsat på lite styrka och några kilon har lämnat kroppen och mina barbapapaarmar har börjat få lite muskler! Innan var de bara tjocka, runda och slappa men nu syns det en liten muskel och axlarna är mer framträdande.


Älskar att plötsligt få en insikt och upptäcka att det faktiskt skett förändringar, även om det inte är några drömarmar. Än.

5 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Jösses vilka muskler! Du ser superstark ut! Nu blev jag grymt inspirerad att träna armar :)

Sofie sa...

Liten muskel?? ;) du är grym ju!

Rund är också en form! sa...

Jättefina armar ju!!! :-)
Det är nog lätt att vara självkritisk, när man har haft komplex för något.

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

Jättesnygga, starka armar! Inget att ha komplex över. :-)

Linnéa sa...

ni är så otroligt härliga!! så snälla och fina ord, jag blir helt rörd och försöker titta på mig själv genom era ögon. TAck!! <3