måndag, januari 20, 2014

Decisions Decisions...

Imorse kändes halsen som att jag inte kan springa idag. Nu känns den som att jag kan springa men vädret och underlaget är inte det bästa. Det är bar asfalt och istäckt asfalt varvat så det går inte att springa med broddar och helst inte utan heller. Sen så blåser det halv storm så det känns ju sådär kul, det är plågsamt att springa i.

Jag funderar på gymmet. Ska jag köpa ett kort? 1095 för en termin, inte jättedyrt men kommer jag utnyttja det tillräckligt mycket? Ett plus för att jag då kan träna styrka och gå på pass också... Åh dessa beslut!


Fler hinder från Toughest Instagram har kommit under helgen, bland annat det här...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, sånt underlag är verkligen det sämsta :( Hoppas att vädergudarna skärper till sig :)

Jenny Shima sa...

Det är ju alltid bra att ha alternativ när väglaget är kasst.