lördag, januari 18, 2014

Hmmmm....

Det här med Toughest alltså, vad har jag gett mig in på?? Jag följer Toughestrace på Instagram och de har börjar lägga upp bilder på de olika hindren som kommer finnas.


De där repen... Det kommer inte att gå. Jag har varken styrkan eller tekniken för att klättra uppför ett rep. Herregud... Hoppa på balar borde väl gå och bära ett vedträ, fast det beror förstås helt på storleken och tyngden. Ja det lär ju ska bli ett intressant lopp om inte annat, hoppas jag tar mig i mål bara.

5 kommentarer:

Anna (Peace, Love, and Running) sa...

När är racet? Om du börjar träna för mer styrka/teknik nu, så kommer det gå galant -- det är jag säker på! :-)

Linnéa sa...

I maj! Ja jag får lägga på ett extra kol med styrmannen jag har alltid varit väldigt svag så vi får se hur det går. :)

Ninni sa...

Tips på teknik!!
http://www.crossfitkarlstad.se/perwiden/crossfit/klattra-i-rep/

Funderar på att bygga lite grejer i trädgården så att jag kan öva lite. Du har iaf kondis!!

Unknown sa...

Coolt! Kommer gå fint!

Ida sa...

Du kommer ju att klara det galant! Så himla häftig grej :)