måndag, oktober 01, 2012

Sjuk förevigt..

Jag blir aldrig frisk. Just som jag tror att det är på väg tillbaka så geggar halsen ihop sig, näsan blir täppt och det killar i både näsa och hals.

Och så är det måndag. Veckan när jag börjar jobba igen. 5.30 skulle vi upp var Leon väldigt bestämd med och jag kan ge mig fan på att de dagar vi måste upp riktigt tidigt så kommer jag behöva väcka honom.

Och imorse när jag släpade mig upp insåg jag att jag inte kommer få sova ut på TRE VECKOR. På lördag åker Kalle och Nemo bort så den helgen blir det ingen sovmorgon och de kommer tillbaka på söndagen veckan efter så den helgen blir det inte heller någon chans att sova. Och sen går det ytterligare en vecka innan det är helg och jag får en efterlängtad sovmorgon. Åh så upplyftande.



Inga kommentarer: