torsdag, oktober 18, 2012

Never ending story...

Jag hade planerat för ett träningspass med intervaller idag men se det gick inte för jag har FÅTT ONT I HALSEN! Helt otroligt, jag fattar inte hur jag kan bli förkyld hela jävla tiden. Är det äckliga förskolebakterier som attackerar mig eller har mitt immunsystem lagt av?

Dagen har gått i ett, från att klockan ringde 05.45 imorse tills jag slog mig ner i soffan 20.30. Jobbade i Lund idag men slutade redan klockan 13 och hämtade kidsen på vägen hem. Gjorde lite mellis och gick till en lekplats och träffade Jenny, Oliver och Noah och njöt av solen. Det har varit 17 grader varmt idag och jag har svettats ihjäl i min ullkappa..


Världens sötaste bild på Nemo, helt underbar.


Och den här på Leon, så gullig!


Cirkuskonster.

Nemo cyklade på sin springcykel hela vägen hem och börjar få in snitsen nu. Han har inte varit så intresserad av den men Oliver är jätteduktig att åka på sin så Nemo har blivit inspirerad.


På vägen hem fick vi sällskap av en jättesöt katt. Nemo sa: Jag vill nog ha en sån hemma. Han tycker verkligen om katter och vi har faktiskt pratat om att skaffa en omplaceringskatt.

Väl hemma förberedde jag maten och när potatis kokade och korven var i ugnen gick jag ut och städade till kaninerna. Efter maten åkte jag och Nemo till bibblan en sväng och när vi kom hem var det dags för lite film i soffan och att lägga Leon.

Nu är jag så trött så trött men jag måste vara uppe och se Fråga Olle. Såg på reklamen att en tjej jag jobbade med för typ åtta år sen ska vara gäst. Vi festade en hel del tillsammans och jag undrar vad hon har för kinky stuff för sig eftersom hon är med där.

5 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Visst blir man trött på dessa förkylningar!! Jag är också förkyld nu igen, blev frisk för typ en vecka sen!

Maja sa...

Vem var de du jobba med?
Jobbar med en av tjejerna, men hade ingen aning om att hon skulle va mwed. Mycket MYCKET akward moment ;)

Maja sa...

Och, rekomenderar kattjouren! Super duktiga, proffsiga och trevliga.
Har själv fått ett fluff troll därifrån som jag älskar till döds.
Kolla deras facebook :)

Linnéa sa...

Maja: Cornelia jobbade jag med, du? Sjukt om det är samma. :)

Maja sa...

Yes box! Samma person! Liten värld :)