torsdag, oktober 11, 2012

Förkyld igen.....

Aaaaaahhhhhhh jag blir tokig! Jag har blivit förkyld igen! Veckan innan Iform-loppet blev jag förkyld, blev frisk lagom till helgen, förkyld på måndagen efter, förkyld i två veckor, frisk lagom till helgen som var och nu har jag alltså ont i halsen, är tung i huvudet och snorig, IGEN. Och inte blir jag ordentligt sjuk heller, nej bara lite mesigt förkyld så att allt blir lite jobbigare men inte tillräckligt för att bara ligga och bli uppassad.

Jag har iallafall varit till Danmark idag med jobbet. En trevlig tur med fantastiskt väder och goda smörrebröd. Det har varit kallt idag och imorse fick jag skrapa rutorna på bilen.

Frusen är jag också och efter en varm dusch sitter jag under en filt och har tänt massor med ljus, kokat en kopp te och gjort en brasa. Vi har nog ingen torr ved men jag var desperat och satte fyr på vårt gamla skötbord.

Nu ska jag försöka kurera mig inför morgondagen för då ska jag och Leon åka och bada!


Nemo har det kanon hemma hos mormor och morfar, han vill knappt prata med mig i telefon. Och Kalle sköt sin första älg igår!

Inga kommentarer: