måndag, oktober 08, 2012

B&J

Strax innan åtta imorse stoppade jag ner Leon i vagnen och sprang en runda i lugnt tempo, 4,3 kilometer på 26 minuter. Sååå skönt det var, fan vad härligt det är att springa! Och det var tur att jag gjorde det för min granne kom över med det här ikväll:


Det kan man ju inte bara säga nej till!

Leons har haft feber hela dagen, som mest 38,9 grader och som minst 38. Jag har inte behövt ge honom febernedsättande för han har varit hur pigg och glad som helst. Det märks att han tycker att det är skönt att Nemo inte är hemma. Jag tror det är nyttigt för båda två att vara ifrån varandra lite, slippa dela uppmärksamheten och få fullt fokus.


Jobb imorgon och snälla snälla farmor Karin har bokat om möten och fixat för att kunna passa Leon. Nemo började förskolan för snart två år sen och än har vi inte behövt vabba en enda gång, peppar peppar.