måndag, oktober 08, 2012

En till tävling

 Suzan har just nu en finfin tävling som jag är med i!


I samarbete med Ewalie kommer här en riktigt välsmakande tävling med riktigt fina vinstchanser! Ewalie är grundat av två kvinnor som har lång erfarenhet och utbildning inom kost och hälsa och som förespråkar både GI och EKOLOGISKA livsmedel. Produkterna är nyttiga, goda och helt fritt från konstiga kemikalier eller tillsatser. Jag har testat både müslimixen och falafexmixen (och har knäckebröd- och brödmixen i mitt skafferi som väntar på att få invigas) och tycker väldigt mycket om produkterna. De innehåller inga konstigheter och smakar riktigt gott. Förstapristagaren i denna tävling vinner tre valfria produkter plus boken ”Säsongens mat”, andrapristagaren vinner tre valfria produkter och tredjepristagaren väljer två valfria produkter. (Information om vilka produkter du kan välja mellan hittar du HÄR). För att vara med och tävla, skriv ett blogginlägg där du både länkar till detta inlägg samt till Ewalies hemsida. Lämna sedan en kommentar där du lämnar en länk till ditt inlägg och anger vilka produkter du helst vill vinna. Om du inte har en blogg kan du maila fem personer och tipsa om tävlingen, glöm inte att lägga till min mailadress som kopia så att jag ser att du är med och tävlar. Vill du öka dina vinstchanser med en extra ”namnlott” till dragningen så kan du även gilla Ewalie på FB. Senast söndagen den 14:e oktober vill jag ha ditt bidrag. LYCKA TILL!

 

Inga kommentarer: