torsdag, oktober 11, 2012

SLUTA!!!

Folk som klickar på gilla på bilder på misshandlade hundar och mördade små barn på Facebook kan väl ge fan i det! Jag vill INTE se det men när någon som jag är vän med klickar på like så har jag inget val! Det står att man ska klicka för att sprida historien vidare men det finns faktiskt andra sätt. Jag ska avsluta relationerna med alla som klickar på like på sånna bilder i fortsättningen.

Sen kan väl folk sluta klicka på like på alla "Om du älskar din mamma så tryck på like", "om du kommer ihåg det här godiset tryck på like".



2 kommentarer:

Jenny Shima sa...

Alla obehagliga bilder som vänner på fb gillar döljer jag med en gång. Jag tror till och med att jag har anmält någon otäck bild.
Alla andra kedjebrevsliknande saker döljer jag också så de inte ska hindra mig från att läsa viktiga och riktiga inlägg.

Suzan sa...

Skönt att slippa FB ;)