måndag, oktober 08, 2012

Ändrade planer

Jag har laddat för att springa idag när jag lämnat Leon på förskolan. Idag är det två veckor sen jag sprang på grund av ett envist halsont som vägrat ge med sig, men idag var det äntligen dags att få snöra på skorna och ge mig ut. Trodde jag. Leon fick ju feber en sväng i lördags men det gick snabbt över och igår var han bra. Men när jag tog tempen nyss visade den 38,1 grader. Men jag hade aldrig gissat på att han har feber. Han är på kanonhumör och gick direkt ut till stora rummet och sitter där och leker och babblar. Så typiskt, när ska jag kunna springa igen?


Trots bristen av träning och godis i helgen hade jag gått ner 0,3 kilo den här veckan. Men jag hade gått upp 0,6 förra måndagen så det är inte så bra ändå. Motivationen till att äta bra blir så mycket sämre när jag inte kan träna.

Inga kommentarer: