måndag, oktober 29, 2012

Top 5

Jag tycker det är jätteviktigt att ha bra musik när jag springer för en riktigt bra låt med rätt tempo kan få mig att glömma tröttheten och ge mer energi. Jag har en spellista på Spotify som jag alltid lyssnar på och när jag hittat någon ny låt och lagt till är det jättespännande att springa första gången till den och se om den funkar.

Mina topp 5-favoriter på spellistan är:

Flytta på dig - Alina Devecerski
Dead ringer for love - Cher & Meatloaf
Jag spelar för livet - Peps Persson
I love it - Icona Pop
Candyman - Christina Aguilera

Vilka är era topp 5-låtar att springa/träna till?

4 kommentarer:

LolitaRegina sa...

Jag har precis börjat springa igen, och det är härligt - men tufft! Jag har märkt att det är precis som vår gemensamma idol Martina skriver i "Heja, heja" - jag springer sjukt snabbt till låtar som jag egentligen kanske inte tycker är bra på riktigt! ;) Haha, men det är sant! Första gången jag sprang igen så hade jag en party-playlist i min Ipod och upptäckte att det gick sjukt bra att springa till.. Markoolio! Annars är Uggla min favorit på löpbandet, fast han gillar jag faktiskt på riktigt ;)

Jenny Shima sa...

På min träningslista finns:
1. La la love, Cyperns bidrag i årets Eurovision
2. Sk8er boy Avril Lavigne
3. Nasty girl, kommer inte ihåg artisten
4. Sexy and I know it, minns ej artist där heller
Jag kör mycket aerobics och styrketräning, dock inget idag eftersom jag känner mig tung i huvudet och har begynnande halsont.

Anna sa...

Lars Winnerbäck - jag vill gå hem med dig
Ebba Grön - Staten och kapitalet
Nightwish - Over the hills and far away
The Sounds - Living in America
Slagsmålsklubben - Övningsköra

Fnulan sa...

Kiss- I was made for loving u
Alcazar- Not a sinner
Lena PH- Det gör ont
Danny- Amazing
Gloria. Gaynor I will survive